tirsdag 24. mai 2011

Kom mai du skjønne milde

Bilde fra min søndagstur 15.mai



Søndagsstillhet med speilblankt hav og fortsatt snødekte fjell. Ute i horisonten ser en fjellene på Sørøya.


Kveldssteming samme dag der himmelen speiler seg i havet.





Fred hviler over land og by.......






Så til slutt min lille petuniaavlegger som jeg kjøpte på Mega første dagene i mai og som har vokst og nå er begynt å blomstre. Det får bli min hilsen med litt beklagelse over at jeg har vært så lite flink til å legge inn noe på bloggen, men noen ganger prioriterer man andre ting, og sånn skal det være for meg. Bloggen min vil jeg fortsette med når jeg har lyst til det. Det er så koselig å lese andres blogger, og noen kommentarer har jeg skrevet nå og da. Kanskje vi treffes her snart?

3 kommentarer:

  1. Se der ja, det hjalp å mase littt...vet du når æ klikke på det forrige innlegget ditt popper det opp noe sånn der "gratulerer din ip adr . er trukket ut som vinner!
    Flotte bilda du deler og goe ord , som vanlig!

    SvarSlett
  2. Vakkert! Flott at du deler det med oss andre.

    SvarSlett
  3. Vakkert og fredfullt på fjorden.
    God kveld.

    SvarSlett