torsdag 16. april 2009

Pay It Forward

Denne fant jeg hos Sissel og jeg vil gjerne være med på dette.

Reglene for Pay It Forward er ganske enkle.

Alle kan være med, kun 3 krav skal oppfylles:

1. Du skal ha egen blogg, så du også kan spre budskapet.

2. Du skal ha lysten til å glede andre.

3. Du skal sende dine egne 3 gaver avsted innen de neste 365 dagene.

De 3 første som legger igjen kommentar på dette innlegget, får altså en gave fra meg innen 365 dager. Det eneste du må gjøre er å love å gjøre det samme på din blogg! (og selvfølgelig gjennomføre det!)

Jeg liker å gi - så dette gleder jeg meg virkelig til!Blir du med?? Ja, så legg igjen din kommentar under her! Send samtidig adressen din på mail ansle@online.no - så vet jeg hvor gaven skal sendes:-)

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg blir med! Jeg skal legge dette ut på min side, osv... Og sende deg min adresse! Artig!

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg blir også med. Vet ennå ikke om jeg får til å kopiere dette, men må vel lære det i løpet av 365 dager! Takk for hyggelig kommentar!

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar i går. Jeg var i selskap og fikk ikke tid å gi tilbakemelding da.
    Hilsen Margit.

    SvarSlett