mandag 2. februar 2009

Utmerkelse

Denne søte utmerkelsen har LINE gitt videre til de som følger bloggen hennes. Tusen takk, Line! Jeg liker blomster, både "tamme" og ville blomster. Noen av de tamme ser ikke ut til å trives like godt i hagen hos meg mer som en sommer, men det er alltid morsomt å prøve noe nytt. Kanskje jeg ikke gir de nok med gode ord.
Men oppmuntring og gode ord er gode å ta med seg i hverdagen for oss alle.
Jeg vil derfor følge Lines eksempel og invitere alle følgere til bloggen min å ta med seg denne utmerkelsen om de ønsker det.



Denne søte utmerkelsen har Besta gitt til alle som ønsker å ta den inn på sin blogg. Den er så søt og jeg vet at det er mange som har den på bloggen sin.
Takk til dere bloggvenner som vil dele disse gode ordene med oss!

13 kommentarer:

  1. Tusen, tusen takk! Denne er kjempefin!
    Jeg fikk den også fra Line, men den er like kjærkommen for det! Jeg blir kjempeglad hver gang jeg får en utmerkelse.
    Nå kommer den på nybloggen min, i eget innlegg.
    Takk igjen, og ha en super dag!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Har hatt en liten pause fra blogginga noen dager.Vi har vært borte,kom hjem i går kveld.
    Her har det jo skjedd litt av hvert siden jeg var sist i Blogglandia.Fått flere Award og utmerkelser,og det er jo såå koselig.
    Jeg tar gjerne med meg den søte utmerkelsen,siden jeg følger bloggen din.
    Så Tusen Takk!
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  3. Det ligg nåt til dæ på bloggen min:)

    SvarSlett
  4. Award t supre deg - finn du hos meg. Set stoor pris på deg og bloggjen din ;o) Koooooooooooos deg!
    kleeem

    SvarSlett
  5. Nydelig, vårlig utmerkelse! Jeg er ikke følger , så jeg kan desverre ikke hente den. Må få noen til å lære meg hvordan en blir følger, kanskje. En får jo "bonus" på en måte:). Nesten som å ha medlemskort hehe. Ha en god kveld og natt. Margit.

    SvarSlett
  6. Utmerkelsene er deg vel unnt, sol deg i glansen og nyt omtanken!!

    SvarSlett
  7. Innom for å ønske deg ei god helg og morsdag!:)

    SvarSlett
  8. Håpe du har det fint?
    God helg!

    SvarSlett
  9. Hei! Tusen takk for hilsen og for god veiledning. Som du ser klarte jeg det. Ble litt lenge før jeg sa dette, måtte avsted og hente medisin til syk datter. Hilsen Margit.

    SvarSlett
  10. Takk for besøket på bloggen min.
    Nå spør du vanskelig. Jeg har faktisk aldri prøvd det du spør om, men jeg er ganske sikker på at det må gå an. Du kan jo prøve å kopiere på vanlig måte, og se hvordan det går.
    Jeg kan gjøre et forsøk, og så sende deg beskjed.
    Jeg kopierer til nybloggen min som en prøve, der er det ikke så mange besøkende, så det er ikke så farlig om jeg gjør en tabbe der- jeg sletter jo etterpå. Men jeg trenger litt tid på meg.
    Har ikke tid aldeles øyeblikkelig, men i løpet va dagen skal jeg se hva jeg kan få til.....

    SvarSlett
  11. Hei igjen! Jeg hadde noe fint som jeg kunne tenkt meg å kopiere til bloggen min, men når det er som vedlegg, får jeg det ikke til. Dessverre.
    Du får spørre noen som er datakyndig.
    Veldig lei for at jeg ikke fikk det til.

    SvarSlett
  12. Hallo Annfried,
    takk for at du besøker bloggen min. Det var synd men det er også en liten gave for nummeret "4999" !!!
    Hvis du vil skrive adressen din til e-postadressen min.
    katzemine@aol.com
    Hilser Hartmut

    SvarSlett
  13. Du og bloggjen din gler hjerta mitt - så Besta's award e midt i blinkjen å gje t deg - frå meg..
    Ha ein vidonderle dag!
    kleeeeeeeeeeeem

    SvarSlett