mandag 16. februar 2009

FARGER

Jeg har hengt meg på invitasjonen som Koselig koselig har lagt ut. Bli med du også!
Les nedenfor hva hun skriver:

Blir du med på en fargeuke-utfordring?

Jeg har lyst til å utfordre meg selv og andre der ute om å ha en fargeuke.Vi begynner mandag den 16. februar og fargeuken blir slik:
Mandag - Rød
Tirsdag - Blå
Onsdag - Grønn
Torsdag - Gul
Fredag - Oransje
Lørdag - Lilla
Søndag - Sort og hvitt
Er du med? :) Hva du tar bilde av og hvordan du gjør det er jo selvfølgelig opp til deg. Meningen er bare å få en liten utfordring, tolke det og ha det moro. Ingen premie, bare litt uhøytidelig moro. Skriv en kommentar hos meg så vet jeg hvem som er med?

Mitt mandagsbidrag

Disse boksehanskene fikk vår sønn som gave da han var barn. Nå er det hans yngste sønn som leker seg med dem av og til når han er her på besøk.


Dette får jeg ofte assosiasjoner om når jeg tenker rødt!

11 kommentarer:

  1. Litt spennende er det, men jeg står over dette.
    Er ikke så glad i sånne utfordinger, og så tror jeg at jeg ville fått problem med f.eks. lilla.....
    Men artig å se hva dere finner fram som er med på dette.
    Ha en flott dag, og ei god uke!:)

    SvarSlett
  2. Å ja, den brannslokningstanken var jeg inne på også :-)) Tenkte også sykebil jeg da, men de har jo jammen blitt gule i vårt distrikt!!

    Ha en fin fin dag

    SvarSlett
  3. Du skal liksom aktivisere oss no- synes du det har blitt litt langt mellom innleggene eller...?
    Klare ikke stå imot , så æ slenger mæ me.

    SvarSlett
  4. Hei! Elsker lek,så æ blir med...Skal bare kna ut brød og gå en tur først ;)

    SvarSlett
  5. Jeg har ikke så mye røde elementer i huset, men det siste du viser har jeg så klart.

    SvarSlett
  6. Herlig med boksehansker! De får noen og enhver til å se rødt? hahaha :) utrolig kul tolkning egentlig!!

    Gleder meg til å se videre utover i uka hos deg og alle andre :)

    SvarSlett
  7. Jeg er med! Liker slike utfordringer. Men jeg har problemer med å legge igjen beskjed her. Prøver en gang til:
    http://treeped.blogspot.com/
    Hilsen Torunn

    SvarSlett
  8. Flotte hanskar! Brannslukningsapperat får me håpe finns i alle heimar rundt omkring.

    SvarSlett
  9. Skikkelig RØDT her ja;)
    Jeg er også med på fargeuken;)

    SvarSlett
  10. Som far, så sønn. ;)
    Tipper at minnene strømmer på når disse boksehanskene hentes frem.
    Slike er det. Man blir rent nostalgisk da.

    SvarSlett