onsdag 18. februar 2009

SORT OG HVIT SØNDAG

Hvis jeg sier svart/hvitt, så tenker jeg på det i overført betydning, men det klarer jeg ikke å illustrere.
Derfor viser jeg disse to "vennene".

Den til venstre har ni liv, mens det ikke er mye liv i den til høyre. De bor hos familie i Bodø.

Disse blir kanskje en gave, så jeg skulle vel ikke ha vist det her, men pytt,pytt.




Da sier jeg takk for en morsom og fargerik uke. Kanskje vi henger oss på mandagsemne som KOSELIG KOSELIG skriver om. Har ikke en sort/hvit blomst til dere, men kanskje denne jeg har fiksa litt på, kan passere:




Og siden det er fastelavnssøndag, så hilser jeg med disse fine fargene til "et fargerikt fellesskap"

9 kommentarer:

  1. Der var æ faktisk først til å kommentere denne gangen.Gode bidrag også denne gangen- snakkes skal sove litt nå -natta.

    SvarSlett
  2. Så skjønne dei var...
    Flotte vottar og rosa kan absolutt passere:0)

    SvarSlett
  3. Flotte løsninger på svart hvitt! Dette løste du bra! Nå tror jeg at jeg har en forklaring på hvorfor innlegget ikke kom dit du ville ha det. Jeg ser at PC- klokka di er feil.Det er en fordel om den er rett.
    Du kan gå inn på www.klokka.no
    Der ser du forskjellen på din klokke og den som går rett. Du kan gå inn på "formatering" på bloggen din og stille klokka. Se på der det står "tidssone". Der skal det stå GMT+1, da blir klokka rett.
    Flott fastelavnsris!

    SvarSlett
  4. For å finne "formatering" må du gå inn på "innstillinger" først.

    SvarSlett
  5. FLOTT svart/hvitt innlegg! De vottene var virkelig fine!
    Ønsker deg en flott fastelavenssøndag;)

    SvarSlett
  6. Flotte bidrag til svart hvitt og vottene ble kjempefine. Du har vært raskere enn meg, mine ligg i strikkekurven enda, må få festet trådene. Så derfor har ikke det ferdige resultatet blitt publisert ennå. Ting tar tid ;-)
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  7. Hei!Så flott innlegg du hadde.Ja de vottan e bare skjønn!Må vel også strikke sånne...engang i framtiden.
    Du får ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  8. Så flotte bilder! Spesielt likte jeg godt bildet av rosen!!

    SvarSlett