onsdag 18. februar 2009

LILLA LØRDAG

Lilla manet

LILLA er ikke det jeg vanligvis forbinder med brennmanet, men se hvor mye lilla det er i dette store eksemplaret som er havna på ei sandstrand. Lokalt kaller vi det også kobbespy.



Lilla er heller ikke den fargen du vil finne mye av i klesskapet mitt. Denne deilige og varme ulljakken som går over i brgunder, kjøpte jeg meg før jul. Har også en kosebukse i samme serien. Et deilig mykt sjal var også en førjulsgave til meg sjøl.



Denne tulipanbuketten har fått en svært uryddig bakgrunn som jeg ikke fikk gjort så mye med, men den går som dagens hilsen til mine besøkende.

4 kommentarer:

  1. Du er flink til å finne lilla ting også!
    Jeg er imponert!

    SvarSlett
  2. Oi sånn manet har jeg heldigvis aldri møtt!
    Fint lilla innlegg;)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så smart med den maneten.Sikkert ikke mange som kommer med et slikt bidrag i dag.Nydelig jakke og Tulipaner.Jeg er ikke helt ferdig med mitt innlegg.Vært på jobb til kl 17.00,så deffor:)
    Ha en flott lørdag.E du enda i Oslo?

    SvarSlett
  4. Utruleg bra blde av maneten...
    Det er no stort sett glassmanetane som er lilla i fargen, så denne var spesiell...
    Kjenner nesten panikkfølelsen:0)

    SvarSlett