tirsdag 17. februar 2009

Blå tirsdag

Blå time med streif av lys

Bildet er tatt i høst og viser at alt ikke er bare "blue".
Dette sier vel noe om meg. Det samme gjør bildet under.
Liker fotobøker med fine tekster.


Noe blått fra huset hentet fram fra skap. Det blåmalte skjellet er egentlig et bordkort laget på skolen til en "julemiddag" for elever, ansatte og foreldre for mange år siden. Tror det er et par stykker som kjenner det igjen, ikke sant?

Også inviterer jeg på en kopp te til slutt.



11 kommentarer:

  1. Så utrolig flott det var, bildet hvor ikke alt er blått!! Og så er det morsomt å strikke med garn som ikke kun er helt ensfarget :) Ha en fin blå tirsdag videre!

    SvarSlett
  2. Så flotte blå bilder! Det naturbildet var veldig flott! Og de sokkene har en flott farge!
    Blå vannkoker også! Jeg hadde nok ikke funnet veldig mange blå ting, tror jeg.Men NOE har jeg da.Men jeg er jo ikke med på dette, for jeg syns det er vanskelig å finne alle fargene....
    Ha en fin ettermiddag, og kveld!:)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Å så mye flott i blått du hadde.
    Nå går jeg bare å grubler på fargen i morgen.
    Trur du man e gal!!

    SvarSlett
  4. Nydelige blå ting og bilder! Spesielt likte jeg godt det første bildet. Kjempefint!

    SvarSlett
  5. Her var det mye fint i blått. Ser artig ut dette, dumt jeg ikke ble med. Margit.

    SvarSlett
  6. Jeg elsker det første bildet du har lagt ut, det utebildet med litt farge i! Utrolig fint!!! :)
    Ellers mange fine blå bilder(ting) hos deg, det er utrolig hva vi har av farger enda så mange som egentlig sverger til bare hvitt og grått etc. Hehe.. men noe på lur har vi alle sammen ;)
    Ha en fin kveld videre

    SvarSlett
  7. Fine blå innslag.
    Det må være en fryd å bla i den boka. :)))
    Kos deg blant alle blå nyanser og ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Så nydeleg det øverste bildet var:0)
    Ellers masse flott i ditt blå innlegg!!
    Fin tirsdagskveld til deg.
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei! Mye flott i blått her åsså ser æ, tatt meg en runde her og kikka, ser morsomt ut. Tenkte æ sku hive meg på, men akkurat no har æ så mye å gjøre på jobb at synes ikke tiden strekker til.
    Ha en fortsatt fin fargerik uke!
    Klem

    SvarSlett
  10. Flott blå tirsdag hos dæ, den boka må æ komme å bla i ....Å den nydelige blåtimen !
    Tar kvelden no snart, kom me ferga i kveld, forsinka pga grunn av masse vind i Bergsfd. å probl. med å legge til.

    SvarSlett
  11. Litt smør og flesk...men det er jo seint...

    SvarSlett