mandag 19. oktober 2009

Moderne versjon av...

"The Birds and the Bees"
Denne fikk jeg i mailboksen min for noen dager siden. Syns den var verdt å dele med andre:

Daddy, How was I born?
A little boy asks his father, "Daddy, how was I born? "The father answers, "Well, son, I guess one day you will need to find out anyway! Your Mom and I first got together in a chatroom on Yahoo. Then I set up a date via e-mail with your Mom andwe met at a cyber-cafe. We sneaked into a secluded room, andgoogled each other. There your mother agreed to a download frommy hard drive. As soon as I was ready to upload, we discoveredthat neither one of us had used a firewall, and since it was toolate to hit the delete button, nine months later a little Pop-Upappeared that said:"Daddy, How was I born?" (From MountainWings)

Så bloggvenner, vær varsom når du surfer på nettet!

Jeg hadde funnet fram så mange fine utklipp til å illustrere dette innlegget med, men kunne ikke sette de inn på sida. Så er det noen som kan gi meg noen vink, tar jeg mer enn gjerne mot hjelp.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar