onsdag 3. juni 2009

Reiseminner


Jeg planlegger å opprette en ny blogg der jeg vil legge inn mine reiseminner. Er litt usikker på om blogspot er det beste valget, og derfor ber jeg mine bloggvenner om råd. Mange har sikkert erfaringer med andre blogger. Det hadde vært fint om dere ville gi meg tips om hva jeg bør velge.
Når det gjelder nettleser, så tror jeg at noen av de som bruker Explorer har problemer med å komme inn på bloggen min, spesielt med å legge inn kommentarer. Har sett at også andre bloggere har samme erfaringer. På min lånte PC har jeg bare Mozilla Firefox (gratis nedlasting) som nettleser, og har ikke hatt noen problemer med den.
Så folkens, venter på respons fra dere.

5 kommentarer:

  1. Jeg har ikke erfaring med andre enn blogspot, men vet at det finnes andre. Du får lete deg fram, eller vente på gode råd fra erfarne brukere av andre typer blogg.....
    Jeg bruker google chrome som nettleser, og har svært få problemer med å komme inn på bloggene, bare med få unntak.Det er vel lignende som mozilla, det er vel også fra google.....
    Du må ha lykke til med ny blogg! Sørg bare for at det blir opplyst, slik at vi får greie på hvor vi skal finne den!
    Ha en fin kveld og en god torsdag!:-)

    SvarSlett
  2. Jeg kan desverre ikke gi deg noen råd,men det høres spennende ut med egen reiseblogg.
    Vi har jo også reist en del men jeg var så sta når det gjaldt kamera.Skulle ha bare papirbilder.Først nå når jeg begynte å blogge forsto jeg verdien av digitalt kamera.
    Håper du har mange fine bilder og historier fra spennende steder. Lykke til.

    SvarSlett
  3. Good to see that you are thinking about new ways.
    Have a nice week.
    ... and dit you get the postcard from California.
    Hartmut

    SvarSlett
  4. Hei. Skulle gjerne bidratt med råd, men er dessverre for grønn på dette.
    Fantastisk bilde du har lagt inn her igjen. Du er bare kjempeflink til å ta bilder.
    Min presang til deg fra "play it forward" ligger klar til sending. Kan jeg få din post- adresse? Du kan sende den til
    synneve47@gmail.com
    ;)

    SvarSlett
  5. Kan ikke hjelpe deg med råd, men ville bare si at det var et flott bilde i innlegget ditt. Fantastiske farger! Blir spennende med reiseblogg!:)

    SvarSlett