torsdag 11. mars 2010

Asalia

Lenge siden jeg har kommet med et nytt innlegg. Det kommer ikke av at jeg mangler noe å skrive om, men det har ikke blitt noe av.
Vil vise dere en av juleblomstene mine som virkelig har holdt ut lenge, ca 3 måneder. Nå er den jo noe redusert med uttørkede knopper, men syns den fortsatt lyser opp der den står i gangen. Det er vel derfor den har holdt ut så lenge med passende temperatur. Hadde den stått inne i vår varme stue, så hadde den vært visnet bort forlengst.
Sender asaliaen som helgehilsen til dere. Lover at det ikke blir så altfor lenge til neste innlegg her på bloggen.

4 kommentarer:

  1. Ha en riktig god helg, du også!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Imponerende kor lenge den asaleaen har holdt seg så fin! Koselig å se deg på bloggen igjen. Men det må være greit å ta pauser, blogging skal være av lyst og uten stress. Som alle andre hobbyer. Jeg begynte nå bare å lure på om jeg ikke klarte å komme rett inn på sida di. Og du er veldig flink til å kommentere! Du var virkelig en av dem som holdt motet oppe på meg, da jeg hadde en ganske nølende oppstart for ett år siden. Da hjalp det godt med oppmuntrende kommentarer. Det gjør det forresten ennå!
    Sier ikke dere yttersia om den delen av øyene som vender mot havet. vi sier konsekvent yttersida Kvaløya, yttersida Senja osv. (og de representerer jo en stor del av Tromskysten) Ka de gjør helt sør i fylket, vet jeg ikke.
    Prøve å søke på Yttersia på Google. Der finner du f.eks. denne lenken: http://turliv.no/
    God helg til deg

    SvarSlett
  3. Moro når man klarer å holde liv i blomster som egentlig gir seg etter kort tid, en liten seier det! Ønsker deg ei flott helg!

    SvarSlett
  4. Takk for koselig hilsen. Her lages det deilig laksemiddag til bursdagsbarnet. Ja, barn e dæm hele livet:) Ser ut som våren er i anmars hos oss no. Ha ein fin helg.

    SvarSlett