onsdag 23. desember 2009

GOD JUL

God Jul ønsker jeg til alle mine bloggvenner. Måtte julegleden og julefreden finnes i alle hjem!

Denne sinkbøtta har tatt oppstilling på trappa i år som i fjor. Håper bare den får stå i fred i kulingen vi har nå og at det ikke ender som i fjor. Da ble bøtta kvelt, og jeg trodde snømannen stakkars var havnet på havet, men fant han under en gammel ovn som står ute. Der klorte han seg fast i gresstustene og "sto han av".Så må jeg vise fram den nye juleløperen som jeg kjøpte på messe i Hammerfest.

Det er et skikkelig fint arbeid som er utført med mye hardangersøm. Måtte bare ha den! Den kom ikke til sin rett med denne juleduken som bakgrunn.

Kos og fine dager ønskes dere alle. Vi treffes sikkert på bloggen også i romjula.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg sender deg mange ønsker om ei god og fredfull jul!
    Klem fra Stubbetufsa!

    SvarSlett
  2. Hei så flott den sink bøtten var pyntet!
    Nydelig hardangersøm juleduk!

    Ønsker deg en riktig god jul!
    Klem fra Turid.

    SvarSlett